Automatické propojení s MFČR a odesílání hlášení EET
Režim pro plátce i neplátce DPH
Je možné zahlásit účtenky, faktury, daňové doklady k přijaté platbě, opravné daňové doklady, pokladní doklady...
Odesílání probíhá plně automaticky nebo poloautomaticky podle zadaných předvoleb
Odesílání oprav, storn, změn na účtenkách a fakturách
Možnost hromadného odesílání po práci v režimu offline
Tisk účtenek na jakékoliv tiskárny
ZDARMA již k základní verzi ProFact
Testovací provoz v ProFact 2016 od 1. listopadu 2016
Ostrý provoz pro 1. vlnu již od 1. prosince 2016
Co vše k EET potřebujete: Pro plnohodnotné vedení EET Vám stačí ProFact v základní verzi.Pokud budete doklady v hotovosti i tisknout, tak jakoukoliv tiskárnu. Nemusí jít nutně o pokladní tiskárnu.Internetové připojení pro odeslání účtenky a obdržení FIK. Dále je nutné se zaregistrovat na stránkách MFČR a obdržet kód provozovny a certifikát. Vše Vám po registraci příjde do datové schránky. Tyto údaje pak zadáte přímo v ProFactu. A to je vše.