Často kladené otázky a odpovědi

 

Jak aktivovat ProFact na jiném PC nebo po přeinstalování operačního systému?

Stačí přenést ID produktu a zákaznické číslo do nové instalace. Pokud nemáte k dispozici původní licenci, můžete ID produktu a zákaznické číslo dohledat v komunikaci s naším obchodním oddělením info@exmind.cz. Pokud nedohledáte údaje, ozvěte se na výše uvedený email a rádi Vám údaje znovu zašleme.

 

Kde získám ID produktu a zákaznické číslo nutné k aktivaci produktu?

ID produktu a zákaznické číslo najdete po spuštění ProFactu v "Nastavení" v sekci "O Produktu". Tyto dva údaje nám zašlete na adresu info@exmind.cz. Obratem Vám zašleme Váš Aktivační klíč. Pokud zákaznické číslo nedohledáte ani v ProFactu ani v emailové komunikaci, připojte údaje, na základě kterých Vás budeme schopni identifikovat (IČO, název firmy/jméno, kontaktní email).

 

Jak aktivuju ProFact ?

Aktivační klíč se vkládá přímo do ProFactu a to v "Nastavení" v sekci "O Produktu", kde kliknete na tlačítko Aktivovat nebo aktualizovat licenci - Aktivovat plnou verzi. V nově otevřeném okně vložíte zákaznické číslo popřípadě přepíšete ID produktu, pokud se jedná o přenos licence z jiného zařízení. Nakonec kliknete na Aktivovat ProFact.

 

Aktivační klíč vkládám správně a přesto mi ProFact hlásí, že je klíč neplatný...

Ujistěte se, že vkládáte aktivační klíč do produktu a verze produktu, který jste opravdu zakoupili. Také zkontrolujte, zda ID Produktu souhlasí s tím, které je vázáno k Vašemu zákaznickému číslu. A nebo jestli vkládáte klíč opravdu do ProFactu verze 5. Může se stát, že máte nainstalovaný ProFact verze 5, ale bude se jednat o jeho starší verzi (mohou se vyskytovat na jiných stránkách, než jsou stránky eXmind). V případě problémů kontaktujte naší technickou podporu.

 

Jak přenesu data z jednoho počítače do druhého?

1. Nastavte si v aktuálním ProFactu cestu k zálohování do libovolné přístupné složky, například na Plochu (v ProFactu:  Nastavení - Zálohování). 

2. Proveďte zálohu dat (Nástroje - Zálohovat data). V případě, že v ProFactu evidujete více subjektů, proveďte tento krok v každém z nich.

3. Opište si v Nastavení - O produktu ID produktu a zákaznické číslo.

4. Soubor(y) přeneste do nového PC, např. přes flashdisk, mailem apod.. Jedná se o soubor(y) se jménem databáze, datem vytvoření a příponou BAK (např ProFact 021019_1545.bak). 

5. Na novém PC nainstalujte ProFact, doporučujeme vždy stahovat nejnovější verzi z našich stránek.

6. V novém ProFactu obnovte data ze zálohy ( Nástroje – Obnovit data ze zálohy a nalistujte soubor BAK). V případě více firem je třeba nejdříve vytvořit prázdné databáze pro dané subjekty (Nastavení - Správa dat - Nová firma/databáze).

7. Aktivujte novou instalaci v Nastavení - O produktu, kde vložíte opsané ID produktu a Zákaznické číslo z původní licence přes tlačítko Aktivovat nebo aktualizovat licenci - Aktivovat plnou verzi.

 

Pozn.: V rámci zálohy se nepřenáší certifikát EET a upravené tiskové sestavy. Cesta k EET certifikátu je popsána v Nastavení - EET. K certifikátu je nutné znát heslo. Pokud si heslo nepamatujete je možné ho zjistit z PC, ze kterého se ProFact přesouvá. V tomto případě kontaktujte podporu: podpora@exmind.cz. 

 

Nevyhovuje mi výstupní tisková sestava. Nechci tam nebo mi tam naopak chybí nějaký údaj. Co s tím?

V ProFactu je možné změnit výstupní tiskovou sestavu dokladu. Jen pro faktury jich je momentálně celkem 8. Stačí v "Nastavení" v sekci "Vystavené doklady" u daného dokladu zadat novou výstupní sestavu. Sestavy se dále tvoří a do budoucna budou přibývat. Doporučujeme proto provádět pravidelné aktualizace.