ProFact

Fakturační program v základní verzi

Fakturace vydaná i přijatá. Daňová evidence. EET. Objednávky. Peněžní deník. Adresář firem. Ceník. Poštovní formuláře...
Windows compatible

Cena:
990 Kč
Cena vč. DPH:
1 198 Kč

Cena je konečná za 1 licenci. Obsahuje aktualizace a technickou podporu zdarma na jeden rok. Následná cena prodloužení licence a aktualizací je 600 Kč / rok u základní verze nebo 800 Kč / rok u základní verze s rozšířením.

Hlavní funkce programu ProFact

  • Vystavení a evidence faktur, dodacích listů, příjmových a výdajových dokladů, zálohových faktur, výzev k platbě, cenových nabídek, stvrzenek o zaplacení, pokladních účtenek, opravných daňových dokladů, daňových dokladů o přijaté platbě, katalogových ceníků, příjemky a výdejky ze skladu...
  • Vystavení a evidence přijatých i vystavených dokladů v cizích měnách
  • Neomezený počet odběratelů
  • Pomocné nástroje pro GDPR ( zasílání a generování žádostí o souhlas, evidence souhlasů, import souhlasů atd. )
  • EET - elektronická evidence tržeb
  • Spotřební daň
  • Daňová evidence
  • Zvláštní režim DPH
  • Podání kontrolního hlášení do minuty
  • Výběr z několika vzhledů tiskových šablon dokladů
  • Možnost vkládání automatických textů do dokladů
  • Editor Sestav pro tvorbu a úpravu výstupních šablon
  • Vlastní logo a razítko s podpisem na dokladech
  • Odesílání dokladů a ostatních výstupů emailem
  • Uživatelský přístup zabezpečený heslem s pravidly pro vstup do jednotlivých sekcí
  • Zaokrouhlování konečných částek
  • Stornování dokladů
  • Uzamčení dokladů
  • Vkládání položek na doklad z historie, ze skladu nebo ceníku
  • Rychlé vkládání položek na doklad zadáním kódu položky nebo čárového kódu
  • Slevy na položky nebo na celý doklad
  • Kopírování dokladů
  • Export dokladů do PDF, HTML, XLS, JPG, WMF, RTF...
  • Export tabulek do PDF, HTML, XLS, CSV, XML...
  • Export dat do účetních systémů POHODA, MONEY S3 a dalších
  • Export dodacích listů do formátu PDK pro farmaceutické společnosti
  • Export dat pro podání balíků online Česká pošta, PPL, DPD, Geis, INTIME, GLS
  • Import dokladů v XML z různých systémů
  • Import dokladů ISDOC
  • Import dat do jakékoliv tabulky (např. ceníky, sklady, adresy atd.)
  • Import podporuje formáty CSV a XML pro eshopy
  • Automatizace importů a exportů
  • Napojení na eshopy
  • Hromadný tisk a export dokladů
  • Přehledy o příjmech, výdajích, prodeji včetně statistik za jakékoliv zvolené období
  • Přehled pohledávek a závazků
  • Přehled o DPH na vstupu i výstupu
  • Statistiky firmy, zákazníků, skladových položek apod.
  • Automatické načítání kontaktů podle IČ z databáze MFČR
  • Kontrola subjektů v insolvenčním rejstříku
  • Dynamický adresář firem s přechody na psaní e-mailu napojený na databázi ARES
  • Tisk a tvorba poštovních formulářů (složenky, podací lístky, obálky, formuláře, PPL etikety)
  • Tisk etiket
  • Zasílání upomínek
  • Snadné přepínání a vyhledávání mezi typy dokladů
  • Ceník pro evidenci a rychlé vkládání služeb, časových jednotek apod.
  • Plné napojení na zakázky, objednávky a skladové hospodářství
  • Párování plateb podle bankovního výpisu
  • Automatické opakování dokladů
  • QR Platba a QR Faktura
  • Odesílání SMS s přednastavenými dynamickými texty
  • Možnost vložení razítka se statusem na doklady
  • ProFact je napojen na Google API ( překladač, kniha jízd apod. )
  • Se skladovým hospodářstvím lze využít jako elektronickou pokladnu do obchodu pro prodej koncovým zákazníkům. Umí tisk na pokladní tiskárny. EET.
  • ProFact je připraven na přechod na euro
  • Plně kompatibilní s verzí FREE (při přechodu na komerční verzi data z FREE verze neztratíte)

Elektronická evidence tržeb

  • Automatické propojení s MFČR a odesílání hlášení EET
  • Režim pro plátce i neplátce DPH
  • Je možné zahlásit účtenky, faktury, daňové doklady k přijaté platbě, opravné daňové doklady, pokladní doklady...
  • Odesílání probíhá plně automaticky nebo poloautomaticky podle zadaných předvoleb
  • Odesílání oprav, storn, změn na účtenkách a fakturách
  • Možnost hromadného odesílání po práci v režimu offline
  • Tisk účtenek na jakékoliv tiskárny
  • ZDARMA již k základní verzi ProFact
  • Testovací provoz v ProFact 2016 od 1. listopadu 2016
  • Ostrý provoz pro 1. vlnu již od 1. prosince 2016
  • Co vše k EET potřebujete: Pro plnohodnotné vedení EET Vám stačí ProFact v základní verzi.Pokud budete doklady v hotovosti i tisknout, tak jakoukoliv tiskárnu. Nemusí jít nutně o pokladní tiskárnu.Internetové připojení pro odeslání účtenky a obdržení FIK. Dále je nutné se zaregistrovat na stránkách MFČR a obdržet kód provozovny a certifikát. Vše Vám po registraci příjde do datové schránky. Tyto údaje pak zadáte přímo v ProFactu. A to je vše.

Objednávky vydané a přijaté

  • Vystavování a evidence objednávek přijatých i vystavených
  • Import objednávek v XML z různých systémů a eshopů ( i automaticky )
  • Propojenost se všemi agendami
  • Automatické vystavení objednávky pro dodavatele podle přijaté objednávky
  • Postupná fakturace objednávky
  • Rezervace zboží na skladě
  • Párování položek se skladem
  • Lze použít i pro objednávky z eshopu

ProFact v sítí

  • ProFact umožnuje pracovat v síti více způsoby
  • Lze použít napojení na MySQL Server
  • Lze použít sdílenou lokální SQL databázi
  • Lze použít sdílenou databázi v Cloudu
  • Přistupovat na ProFact, který je umístěn ve verzi Portable na jakémkoliv zařízení nebo cloudu odkudkoliv
  • Je multiuživatelská tzn. že může současně pracovat více uživatelů najednou
  • Více podrobností zde

Základní verzi lze dále rozšířit o agendy a nástavby níže

Skladové hospodářství

  • Skladové hospodářství je plně propojeno se všemi agendami
  • Inventury
  • Tvorba ceníků
  • Tisky katalogů
  • Příjemky, výdejky, převodky
  • Hlídá objednávky u dodavatele a rezervace u přijatých objednávek
  • Tvorba objednávek chybějích položek
  • Výpočet spotřebních daní k položkám
  • Exporty skladových položek do XML souborů a jiných datových formátů
  • Lze využít jako pokladnu do obchodu pro prodej koncovým zákazníkům. Umí tisk účtenek i na pokladní tiskárny.
  • Možnost vedení libovolného množství skladů rozdělených do kategorií a podkategorií
  • Položky lze snadno a rychle přesouvat nebo kopírovat do jednotlivých skladů a podkategorií
  • Možnost tvorby složených skladových položek
  • Možnost tvorby výrobků
  • Varianty položek
  • Možnost importovat položky z XML zdrojů i z webu
  • Možnost přiřadit libovolné množství cen ke skladové položce cenové hladiny
  • Možnost evidence sériových čísel
  • Možnost přepočítávat ceny skladových položek dle procentuálního zisku
  • Možnost vložení a úpravy obrázku u skladové položky
  • Možnost vložení technických dokumentů k jednotlivým položkám
  • Nastavení vlastností k položkám
  • Odpisy ze skladu
  • Rychlé vkládání skladových položek na doklady pomocí stromu nebo seznamu, čárových kódů i kódů položek

Evidence zakázek

  • Evidence zakázek a vytvoření zakázkového listu
  • Kalkulace pro zákazníka
  • Konečné zpracování zakázky
  • Vedení výroby
  • Automatické vytvoření konečných dokladů ze zakázky
  • Výstupy s rozpisem druhů položek ( materiál, práce apod. )
  • Pracovní postupy včetně složených položek
  • Plné napojení na sklad, ceník a ostatní agendy
  • Vhodné pro autoservisy, řemeslníky, stavební firmy a další.

Podpora pro čtečky čárových kódů

  • Zefektivní a zrychlí práci s ProFactem a skladovým hodpodářstvím
  • Lze připojit jakoukoliv čtečku, která umí pracovat v režimu simulace klávesnice
  • Tisk čárových kódů na etikety a polepky
  • Tisk čárových kódů na doklady
  • Používání čárových kódů eliminuje lidské chyby

Kasa s EET

  • Modul KASA promění ProFact v elektronickou pokladnu pro přímý prodej koncovým zákazníkům
  • Ovládá EET
  • Prostředí optimalizováno i pro dotykové monitory a terminály
  • Pracuje se čtečkami čárových kódů
  • Uživatelsky definovatelné rychlé volby
  • Umí markovat skladové položky i ceníkové položky ( služby apod. )
  • Prodej v cizích měnách
  • Prodej ve zvláštním režimu DPH
  • Slevy na položky
  • Klientský program s prodejem za nabitý kredit. Tisk klientských kartiček.
  • Storna, opravy účtenek
  • Aktuální stav kasy
  • Multiuživatelský přístup
  • Ideální pro maloobchod
  • Tiskne pokladní účtenky nejen na pokladní tiskárny
  • Rychlá, přehledná a účelná
  • Umí pracovat i samostatně bez nutnosti mít základní modul ProFactu. Ideální pro prodejny.

Nástavba VÍCE FIREM

  • Rozšíří ProFact o možnost spravovat a vést libovolný počet subjektů a databází nezávisle na sobě
  • Vhodné pro zákazníky nebo účetní, které vedou více subjektů
  • Možnost spravovat pobočky apod.

Portable

  • Přenosná verze ProFactu instalována v cloudu nebo na libovolném externím zařízení
  • Lze provozovat i v cloudu ( Google disk, OneDrive, DropBox )
  • Lze ho instalovat i na jiná zařízení jako jsou externí HDD, NAS zařízení, servery apod.
  • Celý software máte vždy u sebe na malém zařízení nebo k dispozici na cloudu
  • Umí se odkudkoliv napojit na SQL Server ( i na hostingu )
  • Vhodné pro uživatele, kteří jsou stále v pohybu nebo pracují na více místech